Řešení reklamací

Před každou reklamací doporučujeme spojit se námi telefonicky. Dozvíte se tak zda se jedná o vadu, která podléhá reklamačnímu procesu, nebo zda lze vadu odstranit tzv. svépomocí, (tyto situace mohou vzniknout špatným sestavením výrobku a lze je odstranit po konzultaci s našim zákaznickým servisem).

Pokud jde o závadu, která odstranit nelze a výrobek bude tudíž nutné zaslat na příslušné servisní středisko, je nutné zasílat výrobek vždy ve 100% čistém a suchém stavu. V opačném případě nebude reklamace uznána jako oprávněná a reklamační řízení nebude zahájeno. Dále upozorňujeme na skutečnost, že přístroj musí být při přepravě do servisního střediska řádně zabalen a pojištěn. Za poškození vzniklá v důsledku nedodržení této skutečnosti, nenese dodavatel žádnou odpovědnost.


PRO ZASLÁNÍ ZBOŽÍ K REKLAMACI BUDETE POTŘEBOVAT 

  • doklad o zakoupení zboží – faktura/daňový doklad (jejich kopie)
  • řádně vyplněný a prodejcem potvrzený záruční list (pokud byl k výrobku dodán)
  • řádně vyplněný reklamační formulář (v zájmu urychlení reklamace)

________________________________________________________________________________

ADRESA pRO ZASÍLÁNÍ REKLAMACÍ

specSHOP s.r.o. Chrudimská 1146, 530 02 Pardubice

Tento web používá soubory cookie. Procházením tohoto webu vyjadřujete
souhlas s jejich používáním a v případě poskytnutí dalších osobních údajů s jejich 
ochranou a zpracováním