Informace a možnostech dopravy Vaši objednávky k Vám. Podrobnosti o jednotlivých způsobech dopravy.
DOPRAVA je v našem e-shopu zcela ZDARMA na všechny přístroje i doplňkový sortiment při hodnotě objednávky nad 1.500,- Kč
GEIS Parcel - Soukromá zásilka
Vaši zásilku Vám doručí společnost Geis Parcel CZ s.r.o. Na český trh vstoupila v roce 1994 pod obchodní značkou General Parcel Čechy a dnes patří k předním poskytovatelům balíkové logistiky Na národní i mezinárodní úrovni. Vlastní třídící centra a doručovací síti umožňuje společnosti Geis Parcel CZ standardně poskytovat doručení zásilky následující pracovní den po vyzvednutí v celé České republice. Díky napojení na mezinárodní síť nabízí zákazníkům expresní doručení zhruba do dalších 30 zemí Evropy a kurýrní doručení téměř do celého světa. Všechny zásilky vstupující do systému jsou opatřeny čárovým kódem, který je snímán při každé operaci na cestě od odesílatele k příjemci. Příslušná informace o zásilce je kdykoliv k dispozici on-line (v reálném čase). Průběh přepravy Vašeho balíku můžete sami sledovat na internetu.
PPL Parcel Shop - Osobní odběr na výdejním místě 
Tento způsob dopravy je vhodný pokud nebýváte v době doručování doma, nebo jste právě na služební cestě. Vaše zásilka bude doručena na smluvní, výdejní místo PPL, tzv. PPL Parcel Shop, kde bude uložena až na dobu 7 dnů. Jakmile zásilka na toto místo dorazí, budete informování prostřednictvím SMS zprávy. Zásilku si tak můžete pohodlně vyzvednout po cestě do práce, z práce a dokonce i o víkendu. Více informací o službě PPL Parcel Shop a výdejních místech, naleznete na www.pplparcelshop.cz
PPL - Soukromý balík
- zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
- možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
- den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
- datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím našeho webu www.pplbalik.cz.
- v případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
- řidič PPL Vás bude v den doručení zásilky kontaktovat na Vámi uvedené tel. číslo, aby dohodl podrobnosti předání.
- v případě nezastižení Vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručíme zdarma následující pracovní den.
- jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
- cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.pplbalik.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Android (ke stažení na webu PPL).
- na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
ČESKÁ POŠTA – Balík na poštu
Balík Na poštu bude doručen přímo na jednu z 2 600 pošt, kterou si sami vyberete. Vyzvednete si ho, kdy se to hodí Vám. Díky SMS nebo e-mailu totiž víte, odkdy na Vás bude čekat. Proč je Balík Na poštu tak výhodný? Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Sami si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Česká pošta Vás informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track&Trace na stránkách České pošty.
ČESKÁ POŠTA – Balík do ruky
Balík Do ruky přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu. Proč je Balík Do ruky tak výhodný? Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu. Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel. Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track&Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.
důležité upozornění !!!
- při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
- převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
- pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
- pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
- důrazně doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu !